ترنم بهار

ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بر دوست به هوای سر کویش پر و بالی بزنم

ترنم بهار

ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بر دوست به هوای سر کویش پر و بالی بزنم

انتظار

عــــــشق یعنی انتـــــــــظار ٬ انتــــــــظار               عـــشق یعنی هر چه بینی عکس یار

تا کی در انتـــــــظار تو شب را سحر کنم               شب تا سحر به یاد رخت ناله سر کنم

ای غایــب از نظر ٬ نظری کن به حال من               تا چند سیل اشـــــک روان بصـــــر کنم     

   باز هم جمعه ای گذشت و انتظارمون پایان نگرفت ٬ حق داری آقا آخه تو کجا و چشمان ما کجا

اما:تو که یک گوشه ی چشمت غم عالم ببرد        

                                                                حیف باشد که تو باشی و غم ما را ببرد 

 

ای مولا عاشقانت٬ منتظرانت زمزمه ی اللهم عجل لولیک را بر لب دارند و آرزوی دیدن روی تو را

اما٬ یک روز پنجره ای رو به جهان گشوده خواهد شد و زیباترین گل جهان چشم منتظرانش

را روشن خواهد کرد .روزی می آید که خورشید از زمین طلوع میکند اما ترسم از آن است که آن روز نباشم

نظرات 2 + ارسال نظر
پینه دوز شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:55 ق.ظ

به این حل وهوای قشنگی که داری همواره غبطه می خورم


چه انتظار عجیبی!

پاییز صحرا دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:58 ب.ظ http://paize-sahraa.blogsky.com

سلام دوست بهاری عزیز بابا وب لاگ نویس وب لاگ بابا وب لاگ بابا وب لاگ لای لا لای لای لا لای لا لا لای خوب بید ریتم داشته باش موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد